4080491408 |
Pràctiques reflexives en el treball per projectes amb enfocament globalitzat |
2018-2019 |
Curs. Educació Infantil-Primària |
|
|
|
16/10/2018 - 24/6/2019 (25 hores) de h a h |
|
ESC El Sol i La Lluna |
|
c. de les Bassetes(cantona.c.Sant Feliu) (Castellar del Vallès)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Vallès Occidental VIII
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
12/09/2018 - 26/09/2018 . Activitat restringida |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Sessions d'acompanyament i reflexió sobre la pràctica educativa en el treball per projectes durant el primer trimestre de l'any. Sessions a l'aula, entrevistes amb mestres i trobades pedagògiques amb els diferents cicles o el claustre.
|
| |
Objectius |
-Reflexionar i aprofundir sobre el treball per projectes amb enfocament globalitzat amb els mestres amb experiència.
-Acompanyar i formar mestres nous al centre durant el curs escolar.
-Refrescar i impulsar pràctiques educatives pròpies del centre.
|
| |
Continguts |
-Entrevistes individuals amb mestres
-Observacions i assessorament a l'aula
-Cicles o claustres pedagògics.
|
| |
Formador/a |
Carme Pablo
|
| |
Avaluació |
- Satisfacció de les persones assistents en relació amb el disseny i el desenvolupament de l'activitat formativa.
- Aprofitament i transferència immediata d'aspectes relacionats amb els continguts de l'activitat formativa.
|
| |
Requisits de certificació |
- Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
- Avaluació positiva de les tasques individuals i/o grupals en relació amb l'aprofitament i transferència immediata.
- D'acord amb el document de valoració final del centre i l'informe de seguiment dels serveis educatius amb el vistiplau de l'inspector/a del centre.
|
| |
E-mail |
crp-castellar@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimarts |
16/10/2018 |
|
|
Sessió 2 |
- |
- |
|
|
Sessió 3 |
- |
- |
|
|
Sessió 4 |
- |
- |
|
|
Sessió 5 |
- |
- |
|
|
Sessió 6 |
- |
- |
|
|
Sessió 7 |
- |
- |
|
|
Sessió 8 |
- |
- |
|
|
Sessió 9 |
- |
- |
|
|
Sessió 10 |
dilluns |
24/06/2019 |
|
|
|
| |